Techtek támogatói központ

Hogyan segíthetünk?

Kapcsolatfelvétel

Kérjük, írja meg az eredményt: 7 + 5
ID:
03228673
HÉA-szám:
CZ03228673
Bankszámla
2400630545/2010
Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1



IBAN EUR
CZ91 2010 0000 0027 0063 0547
FIOBCZPPXXX
IBAN GBP
CZ19 2010 0000 0029 0190 4903
FIOBCZPPXXX



A változó szám az Ön rendelési azonosítója (lásd az e-mailt)

FAQ

Payment options

Credit card
Paypal

You will receive the invoice after we dispatch the item.

You can download all invoices and receipts directly from your customer account.

You can also use our chatbot which will give you after verification with order ID and e-mail your invoice.

Exchanges, returns & refunds

To ensure that your return is processed as quickly as possible, please send your order or the product you wish to return, together with a copy of the invoice, to the following address:

Techtek s.r.o.
Smetanova 2359/6
67801 Blansko
Czech Republic

IMPORTANT: Write your order ID clearly below the address on the envelope

For faster processing of your return, please see our instructions and assistance for returns on the following Returns webpage:
Visszatérés

For more information on our returns policy, please click on the "Returns and Refunds Policy" link at the bottom of this webpage or follow this link: Elállási jog

Upon your withdrawal, we will refund all payments received from you, including delivery costs (except for additional costs arising from choosing a non-standard delivery method), without undue delay and in any case not later than 14 days from the day on which we are informed about your decision to withdraw from this contract. We will use the same means of payment as you used for the initial transaction, unless you have expressly agreed otherwise. In any case, you will not incur any fees as a result of such a refund.
Refunds may be withheld until we have received the goods back, or you have supplied evidence of having returned them, whichever is earlier.

For more information on our returns policy, please click on the "Returns and Refunds Policy" link at the bottom of this webpage or follow this link: Elállási jog

Returns can be made for a period of up to 30 days after the receipt of your delivery. After this period, it is no longer possible to request a return with refund. For more information on our returns policy, click the "Return & Refund policy" link in the footer of this webpage or follow this link:
Elállási jog

Shipping and delivery

We offer various shipping options. For exact delivery time please refer to our Shipping policy:
Szállítási politika

You can contact us in the following ways:

Chatbot on the side of the page
Contact form via the webpage Contact us: Kapcsolat
Email: [email protected]

If you have received an incorrect product, please contact us via e-mail [email protected], use the Contact us form on the page Kapcsolat or write us a message via our chatbot. Please include photos of the product which you received to speed up the process.

You can check the status of your order via our Chatbot or you can contact us directly via e-mail [email protected]

Akkumulátort, töltőt, tonert vagy más tartozékot keresel készülékedhez?

Könnyű és gyors keresés modern AI technológiánkkal!

A Techtek-nél széles választékban találsz csereakkumulátorokat, töltőket, tonereket és egyéb tartozékokat különféle típusú készülékekhez. Hogy segítsünk a megfelelő termék gyors megtalálásában, létrehoztunk egy fejlett keresőfelületet, amely az AI technológiának köszönhetően lehetővé teszi, hogy gyorsan megtaláld pontosan azt, amire szükséged van.

A legegyszerűbb módja a megfelelő termék megtalálásának: Javasoljuk, hogy használd az eredeti tartozékon található pontos termékkódot, amelyet cserélni szeretnél. Ez a kód általában közvetlenül az akkumulátoron, töltőn, toneren vagy más tartozékon található, és betűk, számok és szimbólumok kombinációját tartalmazhatja. A kód például így nézhet ki: AB12345XY vagy LN-6789.

A rendelés leadása előtt kérjük, alaposan hasonlítsa össze az alábbi információkat az eredeti akkumulátoráról a termékoldalon található adatokkal:

1

Ellenőrizze az eredeti akkumulátor modelljét

Győződjön meg róla, hogy az eredeti akkumulátorának modellszáma szerepel a termékleírásban. Ez a legfontosabb ellenőrzés!

2

Ellenőrizze a méreteket és a csatlakozó típust

Győződjön meg arról, hogy a méretek, a csatlakozó típusa vagy a csatlakozási pontok elhelyezkedése megegyezik az eredeti akkumulátoréval, így biztosítva a megfelelő illeszkedést.

3

Ellenőrizze a feszültséget

Bizonyosodjon meg arról, hogy a termék részleteiben feltüntetett feszültség közel van az eredeti akkumulátor feszültségéhez (egy kisebb eltérés elfogadható).

4

Ellenőrizze a készülék modelljét

Végül ellenőrizze, hogy a készülékmodellje szerepel-e a termékleírásban, így megbizonyosodva a teljes kompatibilitásról. Egyes eszközöknél több kompatibilis akkumulátormodell is létezhet, ezért szánjon rá időt, hogy megbizonyosodjon a megfelelő termék kiválasztásáról. Ha belső akkumulátort vásárol laptophoz vagy táblagéphez, javasoljuk, hogy nyissa fel a készüléket, és ellenőrizze a benne található akkumulátor modelljét. Ha bizonytalan, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendelés előtt.

5

A rendelés elküldése

A helyesség ellenőrzése után adja hozzá a terméket a kosárhoz, küldje el rendelését, és várja a Techtek-től az energiával teli csomagot!

A képen láthatod, hol található általában a kód a tartozékodon. Írd le pontosan.

A képen láthatod, hol található általában a kód a tartozékodon. Írd le pontosan.

Tippek a megfelelő akkumulátor kiválasztásához:

  • Ellenőrizze, hogy az új akkumulátor feszültsége megegyezik-e az eredeti akkumulátor feszültségével.
  • Hasonlítsa össze a kapacitást (mAh) — a nagyobb kapacitás hosszabb üzemidőt jelent.
  • Győződjön meg róla, hogy az akkumulátor méretei megegyeznek az eredeti akkumulátoréval.

Mit tegyél, ha nem találod a terméket? Ha a kód vagy a készülék neve beírása után sem találod a keresett terméket, mi itt vagyunk neked. Csak használd a kapcsolatfelvételi űrlapot, ahol írhatsz nekünk. Javasoljuk, hogy az üzenetben minél több információt adj meg készülékedről (pl. márka, modell, típus, címke vagy tartozék fotói). Szívesen adunk tanácsot vagy találunk számodra megfelelő alternatívát.

Célunk, hogy pontosan megtaláld nálunk, amire szükséged van, és biztos lehess benne, hogy a megfelelő terméket vásároltad meg. Köszönjük a bizalmadat, és alig várjuk, hogy segítsünk a választásban!

Szüksége van információra a rendeléséről?

Ezen az oldalon könnyedén megtalálhatja a rendeléséhez szükséges összes információt.

Rendelésének áttekintése

Gyors áttekintést kaphat a szállítási részletekről és a megrendelt termékekről.

Számlák letöltése

A rendeléséhez tartozó összes számla egy helyen elérhető, amikor csak szüksége van rájuk.

Aktuális rendelési státusz

Tudja meg, hogy rendelése jelenleg melyik szakaszban van—a beérkezéstől a kiszállításig.

Rendelés módosítási lehetőségei

Ha termékeit még nem szállították ki, lehetősége van módosítani vagy lemondani a rendelését.

Ha egymás után több mint 3 alkalommal adja meg a rossz kombinációt, a hozzáférés ehhez az oldalhoz le lesz tiltva.

Szüksége van panasz kezelésére vagy áru visszaküldésére?

A Reklamációs Asszisztens oldalán könnyedén megadhatja a panasz vagy visszaküldés összes szükséges adatát, és részletes útmutatást kap az áru visszaküldéséhez.

1. lépés: Adja meg rendelésazonosítóját és e-mail címét

A rendelésével kapcsolatos információk megtekintéséhez és panasz vagy visszaküldés benyújtásához kérjük, adja meg rendelésazonosítóját és a vásárlás során használt e-mail címet.

2. lépés: Válassza ki a kérelem típusát

Bejelentkezés után válassza ki, hogy panaszt szeretne tenni vagy visszaküldeni az árut. Az árut csak a kézbesítéstől számított 14 napon belül lehet visszaküldeni.

3. lépés: Válassza ki az árut és az okot

Válassza ki azokat a konkrét termékeket, amelyeket szeretne reklamálni vagy visszaküldeni, és adja meg kérelme okát (pl. sérülés, elvárásoknak nem megfelelő, rossz méret stb.).

4. lépés: Adja hozzá a részleteket és küldje el

Töltse ki az összes további részletet, amely a kérelem feldolgozásához szükséges, beleértve a panasz vagy visszaküldés okának leírását. A befejezés után megkapja a címet az áru elküldéséhez és a szállítási címke létrehozásának lehetőségét.

A Techteknél a panaszkezelés egyszerű; Reklamációs Asszisztensünk végigvezeti Önt a teljes folyamaton.

Üzleti ügyfelek

Tisztában vagyunk vele, hogy sok vállalatnak hivatalos árajánlatra van szüksége a belső jóváhagyási folyamathoz – még egyetlen termék vásárlása esetén is. Webáruházunkban elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a rendelési folyamat zökkenőmentes és egyszerű legyen.

Ha a szervezetnek hivatalos árajánlatra van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap vagy e-mail útján. Kérjük, adja meg a kívánt termék(ek) részleteit, és csapatunk elkészíti és elküldi az árajánlatot.

Miután csapata átnézte és jóváhagyta az ajánlatot, küldje el nekünk a megerősítést. Ezt követően véglegesítjük a rendelését, kiállítjuk a proforma számlát a kényelmes fizetés érdekében, majd rögtön előkészítjük a termékeket a szállításhoz.

Azért vagyunk itt, hogy hatékonyan és professzionálisan támogassuk a beszerzési folyamatát. Bármilyen kérdése vagy kérése lenne, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot. Hagyja, hogy leegyszerűsítsük a rendelési folyamatot, így arra fókuszálhat, ami igazán fontos a vállalkozása számára.